אלין, עולה מברזיל, קיבלה את אנג'י כמתנה מהבעלים שהחזיק בה, לאחר שהתאהבה בה והבעלים ויתר עליה.

אלין, עולה מברזיל, קיבלה את אנג'י כמתנה מהבעלים שהחזיק בה, לאחר שהתאהבה בה והבעלים ויתר עליה. במשך שלוש שנים אנג'י חיה אצל אלין והיא טיפלה בה, נשאה בהוצאות המחיה שלה ודאגה לה ממש כבת.
ואולם רישום הבעלות בשבב לא הוסדר על ידי הבעלים הקודמים שויתרו עליה, למרות שאלין ביקשה ממנו שוב ושוב לחתום על טופס העברת בעלות כדי להעביר את הבעלות הרשמית בשבב על שמה. בלית ברירה ומתוך רצון לשמור על הסטטוס קוו הקיים ולהימנע מעימותים מול הבעלים הקודמים, אלין הניחה במשך השנים למצב כמות שהוא, בתקווה והנחה שהכל ימשיך כך. העיקר שאנג'י בידיה כך חשבה, למרות חוסר הנוחות וההיגיון שבדבר.
כמובן שמצב זה אינו חוקי עבור שני הצדדים, שכן חובה להחזיק כלב ברישיון בר תוקף, הרשום על שם הגורם אשר מחזיק בו דרך קבע ולעניין זה השלכות נרחבות.
וכך הכל היה במשך השנים איכשהו בסדר, עד שלא היה בסדר…
אלין פנתה אלינו לאחר שהסיפור יצא מכלל שליטה והפך למחלוקת שממש הסלימה, כאשר אנג'י מיטלטלת בין הבתים.
למרות העובדה שהלקוח הרבה פעמים דווקא להוט להיכנס לבית משפט, כדי "להוציא את הצדק לאור", אנו מסבירים לו שהצדק לא תמיד שוכן בבית המשפט. במקום להשלות את הלקוח בהליך ראווה, כפי שלצערי נעשה לא מעט, אנחנו מראים לו את המחירים האמיתיים וההשלכות של ההליך המשפטי: סכסוך אמוציונאלי, מתיש וקשה שעליו יש להוסיף סחבת של זמן, אנרגיה וממון רבים.
לכן גם כאן עשינו כל שביכולתנו לפתור את העניין, טרם הגעה להליכים משפטיים, על מנת להשיב את אנג'י לידיה של אלין. בבואנו לטפל בעניין התחקנו אחר שורשי המחלוקת, ומתוך הרבה כבוד לרצונות של שני הצדדים, הגענו לתוצאה המיוחלת בדמות הסכמות שעוגנו בהסכם מפורט, שעיקרן השבתה של אנג'י והסדרת נושא הבעלות והפעם לצמיתות ובאופן שאינו משתמע לשתי פנים.
מעמד המסירה והסדרת הנושא בנוכחות וטרינר, היה לא פשוט. שתי המשפחות הכירו זו את זו, וההליך היה קשה במיוחד לילדים של הצדדים. אך לא נותרה ברירה והיה צורך לשים סוף לאשליה הזו שהתפוצצה בסופו של דבר כמורסה, ולהעביר אחת ולתמיד את רישום הבעלות וכן את אנג'י אשר באותו מעמד הייתה בידיו של הבעלים הקודמים, לידיה של אלין, ששימשה לה בעלים בפועל במשך כל השנים.
סכסוכי בעלות הם מהתיקים היותר מורכבים שקיימים הן מבחינה משפטית והן מבחינה רגשית. שמחה שגם כאן הצלחנו לפתור את המחלוקת מחוץ לכותלי בית משפט, דבר שעם כל הקושי השיב את הסדר על כנו והיטיב בסופו של דבר עם כלל הצדדים הנוגעים בדבר.

איך שליח אוכל שננשך, דרש פיצוי בגובה של 40,000 שח וקיבל לבסוף רק טיפ בסך של 1,400 שח?

נועה עברה לאחרונה לגור עם חבר שלה והכלב שלו – סושי. מעולם לא היו לה כלבים קודם לכן. היא עצמה קצת חששה, אך עד מהרה התקרבה ונקשרה אליו, לאחר ששהתה

נטע שיצאה לטיול עם כלבת המשפחה, שושה, לא ידעה שטיול שגרתי זה יסתיים בדרישה להסגר. והכל על שום שפשוף אדמדם פשוט.

משרדנו התערב במהירות, והצליח להמיר את הדרישה להסגר במכלאה, להסגר בבית המשפחה. הפרשה החלה כאשר הכלבה, המלווה בבתם הצעירה של בעלי הכלב – נשכה ילד בהוד השרון. לאחר קבלת צו

אלין, עולה מברזיל, קיבלה את אנג'י כמתנה מהבעלים שהחזיק בה, לאחר שהתאהבה בה והבעלים ויתר עליה.

אלין, עולה מברזיל, קיבלה את אנג'י כמתנה מהבעלים שהחזיק בה, לאחר שהתאהבה בה והבעלים ויתר עליה. במשך שלוש שנים אנג'י חיה אצל אלין והיא טיפלה בה, נשאה בהוצאות המחיה שלה

השכן ננשך על ידי אנג'לינה, כלבת השכנים עמה היה מיודד. פנייתו לקבלת טיפול רפואי הסתיימה בדרישתה של אנג'לינה להסגר

משרדנו פנה באופן בהול לבית המשפט המחוזי, ודרש להמיר את ההסגר במאורת הרשות, בהסגר בית בביתה של אנג'לינה תחת פיקוח רפואי. על אף התנגדות נחרצת של הרשות, דרישתנו התקבלה ואנג'לינה

גלילה לראש העמוד

אנו אוספים פרטי קשר ומידע סטטיסטי המהווים "מידע אישי" על פי חוק (כגון סוג מכשיר, כתובת IP, אפיוני גלישה, מיקום), וכן פרטי קשר כגון טלפון ומייל. בנוסף, אנו משתמשים או עשויים להשתמש בשירותים מבוססים בינה מלאכותית. אינך חייב על פי דין למסור לנו מידע, ומסירת מידע תלויה ברצונה והסכמתך, אך ככל שלא תסכים למסור אותו ייתכן שלא נוכל להעניק לך שירותים מסויימים ושירותים אחרים יוענקו בצורה חלקית. אם אינך מסכים לאמור לעיל – אל תשתמש באתר. להרחבה, ראה את מדיניות הפרטיות המלאה שלנו.

דילוג לתוכן